Baw się i ucz!

20150122_104752 (Copy)Od października 2014 roku w Zespole Szkół Nr 2 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wieruszowie realizowany jest projekt Baw się i ucz! Świetlica szkolna przyjazna uczniowi.

 

 

Wychowawcy świetlicy realizują 11 zadań objętych projektem.
W trakcie ostatnich 3 miesięcy dzieci z oddziałów przedszkolnych, zespołu edukacyjno-terapeutycznego, klas I-VI szkoły podstawowej oraz gimnazjum brali udział w:
– konkursie plastycznym pt. „Jesienny spacer”,
– konkursie plastycznym oraz wiedzy nt. zdrowego odżywiania pt. „Zdrowie na talerzu”,
-obchodach szkolnego tygodnia Harrego Pottera oraz konkursie na wykonanie czarodziejskiej czapki i różdżki,
– szkolnych Jasełkach,
– cyklu zajęć nt. bezpiecznego korzystania z Internetu oraz kontaktu z nieznajomymi w sieci.
Ponadto podczas międzywywiadówek rodzice uczestniczyli w prelekcji nt. wpływu siedzącego trybu życia na zdrowie i kondycję dziecka (niedostosowanie społeczne, izolacja w grupie, agresja) przeprowadzonej przez psychologa z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej.
W dniu 22 stycznia br. w ramach realizowanego projektu wychowawcy świetlicy we współpracy ze szkolną biblioteką zorganizowali szkolny konkurs plastyczno-recytatorski
pt. Zoo Jana Brzechwy. Uczestniczy konkursu podzieleni byli na kategorie wiekowe – oddziały przedszkolne, klasy I-III i IV-VI szkoły podstawowej oraz oddział edukacyjno-terapeutyczny i gimnazjum.
Dzieci i młodzież prezentowali swoje umiejętności recytatorskie przed koleżankami i kolegami oraz jury w składzie – Dyrektor Szkoły Pan Marian Kazuś, Wicedyrektor Szkoły – Pani Justyna Świeściak oraz nauczyciel języka polskiego – Pani Aleksandra Błaszczyk i Pani Marta Durys – bibliotekarz.
Większość dzieci przebrana była w stroje przedstawiające bohaterów swoich wierszy. Ponadto każdy z uczestników przygotował pracę plastyczną do wiersza, który recytował.
Za udział w tym oraz pozostałych konkursach uczestnicy otrzymali dyplomy i nagrody książkowe.

mgr Małgorzata Orzelska
mgr Anna Zagórska

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments