Wycieczka do Karpacza

W dniu 22 maja uczniowie klas pierwszych Gimnazjum nr 2 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wieruszowie wraz z opiekunami wybrali się na dwudniową wycieczkę do Karpacza.
Zanim dotarliśmy do celu naszej podróży, wspięliśmy się na Górę Chojnik, a tam zwiedziliśmy Zamek Chojnik, z którego podziwialiśmy piękną panoramę górską.
W Karpaczu zjeżdżaliśmy kolejką grawitacyjną na stoku KOLOROWA, a w godzinach popołudniowych relaksowaliśmy się w Termach Cieplickich, oraz spacerowaliśmy uliczkami miasteczka. Następnego dnia wspięliśmy się na Śnieżkę i mimo, że momentami droga była trudna, to ostatecznie wszyscy dotarliśmy do celu i dumni z siebie zachwycaliśmy się przepięknym  widokiem z najwyższego szczytu w Sudetach. Popołudniu zwiedziliśmy też Świątynię Wang, XII wieczny drewniany kościół przeniesiony w XIX w. z Norwegii.
Tegoroczna wycieczka pozwoliła nam poszerzyć wiedzę, zdobyć nowe doświadczenia, a także jeszcze bardziej zintegrować się z rówieśnikami. Myślę, że każdy z nas będzie miło wspominał wspólnie spędzony czas.

Marysia Mielcarek

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wieruszów. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.