Bezpłatne konsultacje

Drogi Rodzicu, jeśli:

– coś Cię niepokoi w zachowaniu dziecka,
– masz wątpliwości dotyczące rozwoju Twojego dziecka,
– nie wiesz w jaki sposób i gdzie można uzyskać diagnozę,
– chcesz skonsultować się ze specjalistami pracującymi z dziećmi z niepełnosprawnością?

Zapraszamy do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wieruszowie ul. Teklinowska 27 na bezpłatne konsultacje dnia 4.04.2019 r. w godz. 16:00 – 18:00 ze specjalistami różnych dziedzin (pedagog, psycholog, rehabilitant, logopeda, oligofrenopedagog, pedagog specjalny, surdopedagog, tyflopedagog, terapeuci np. SI – integracji sensorycznej).

Placówka oferuje:
• naukę w małym zespole pod okiem doświadczonych pedagogów z odpowiednimi kwalifikacjami,
• posiadamy własny samochód i zapewniamy dowóz uczniów do placówki,
• rehabilitację w szkole w nowej sali,
• zajęcia z psychologiem i pedagogiem szkolnym,
• terapię logopedyczną,
• opieka surdopedagoga i tyflopedagoga,
• rewalidację indywidualną,
• terapię poprzez zabawę,
• terapię SI – integracji sensorycznej,
• arteterapię, zajęcia usprawniające manualnie
• zajęcia ruchowe na sali gimnastycznej,
• możliwość korzystania ze świetlicy i stołówki szkolnej,
• integrację ze środowiskiem szkolnym poprzez:
• udział we wszystkich uroczystościach szkolnych (akademie, bale, apele szkolne)
• wspólne zajęcia dodatkowe z rówieśnikami
• udział w konkursach szkolnych, pozaszkolnych,
• wspólne: spędzanie ferii, przerw międzylekcyjnych, wycieczki, wyjazdy,
• udział w wielu imprezach, konkursach, spotkaniach dla osób z niepełnosprawnością,
• możliwość dostosowania oferty szkoły do potrzeb uczniów w uzgodnieniu z rodzicami.

Pragniemy, abyście byli Państwo świadomi, że w każdej sytuacji możecie liczyć na nasze wsparcie. Szczegółowych informacji udzielają dyrektor i nauczyciele placówki.
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy – nr tel. 62 78 41 635.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wieruszów. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments