Witamy i pamiętamy w SP nr 2 w Wieruszowie

Dzień 21 marca to dzień, w którym uczniowie SP nr 2 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego radują się z nadejścia pierwszego dnia wiosny, aby uczcić owe wydarzenie w szkole przygotowano konkurs pn.: Mam talent.

 

Młodzi artyści mieli możliwość zaprezentowania swoich talentów „na deskach” sali gimnastycznej, która na ten czas zamieniła się w salę widowiskową. W jury zasiedli: pani wicedyrektor Małgorzata Florczak – Piluch, pani pedagog – Anna Zagórska, pani bibliotekarka – Marta Durys, Ksiądz Przemysław Patkowski oraz przedstawiciel uczniów – Kacper Kos.

Rozpoczęliśmy od klas najmłodszych i uczniów z Zespołu Terapeutycznego, odważnych w tej kategorii było najwięcej, prezentowali oni swoje umiejętności muzyczne, wokalne, taneczne i recytatorskie. Każdy w swój występ wnosił coś nowego i wyjątkowego.

Grupa dzieci starszych również zachwyciła jurorów swoimi talentami i obyciem ze sceną. Ogromne wrażenie zrobili uczniowie grający na instrumentach. Nie zabrakło wzruszeń i ciepłych słów.

Ostatnia grupa to młodzież z klas VII, VIII i III gimnazjum, ta grupa zaprezentowała niewiarygodny show, tańczyli, śpiewali i zachwycali choreografią. Nie wspomnę już o charakteryzacji, która była profesjonalna.
Jednak 21 marca to nie tylko pierwszy dzień wiosny, to również Światowy Dzień Osób z Zespołem Downa. Tego dnia organizowanych jest wiele imprez, które mają na celu propagowanie idei społecznej integracji z osobami z Zespołem Downa.

Aby zainteresować społeczeństwo sytuacją osób z tą wadą, zachęcić do okazywania solidarności z nimi, na całym świecie zorganizowano akcję zachęcają do założenia tego dnia kolorowych skarpet.

Na znak solidarności z osobami z zespołem Downa kolorowe skarpetki nie do pary założyli również wszyscy uczniowie naszej szkoły, nauczyciele i pracownicy.

Wszystkim zaangażowanym w przygotowanie tego dnia serdecznie dziękujemy. Był to cudowny i pełen wrażeń dzień.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wieruszów-Podzamcze. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments