Matematyczno-Informatyczne zmagania uczniów z Łubnic

18.05.2022r. w Szkole Podstawowej im. Armii gen. Andersa w Łubnicach odbył się Szkolny Konkurs Matematyczno-Informatyczny, którego organizatorami były nauczycielka matematyki – p. Jolanta Pazek i nauczycielka informatyki- p. Sylwia Olek.

Konkurs miał na celu:
• rozwijanie zdolności i zainteresowań matematycznych oraz informatycznych uczniów,
• kształtowanie umiejętności logicznego myślenia,
• rozwijanie potencjału intelektualnego uczniów,
• popularyzację matematyki i informatyki wśród uczniów,
• mobilizowanie i motywowanie uzdolnionej młodzieży do rozwiązywania matematycznych
i informatycznych problemów, a nauczycieli do twórczej pracy z uczniami o matematycznych i informatycznych zainteresowaniach,
• diagnozowanie umiejętności uczniów pod kątem odkrywania matematycznych i informatycznych talentów,
• budzenie nawyku współzawodnictwa.

Konkurs został przeprowadzony w dwóch grupach wiekowych: I grupa –klasy IV-V, II grupa- klasy VII-VIII szkoły podstawowej. Uczniowie rozwiązywali zadania konkursowe z matematyki i informatyki. Łączna ilość punktów zdobytych przez uczniów z obu części konkursu decydowała o zajętym miejscu. W konkursie udział wzięło 19 uczniów z klas IV-VIII: Zofia Panek, Zuzanna Bernaś, Hanna Kaleta, Mikołaj Stefaniak, Maria Kaleta, Gabriela Kaleta, Aleksandra Błaszczak, Lena Piasta, Amelia Zysiek, Sofija Kukhar, Tomasz Zych, Dawid Przybyła, Jakub Glapa, Gabriela Warga, Aleksandra Chadryś, Katarzyna Przybyła, Kinga Safian, Maksymilian Falarz, Mikołaj Merta.

Wyniki konkursu przedstawiają się następująco:
Kategoria wiekowa klasy IV-V:
I miejsce –Maria Kaleta kl. V
II miejsce – Tomasz Zych kl. V
III miejsce – Lena Piasta kl. V
Kategoria wiekowa klasy VII-VIII:
I miejsce –Mikołaj Merta kl. VIII
II miejsce – Falarz Maksymilian kl. VIII
III miejsce – Katarzyna Przybyła kl. VIII

Wszystkim uczestnikom konkursu gratulujemy uzyskanych wyników
i życzymy dalszych sukcesów!!!

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments