Dzień Misia w Szkole Podstawowej im. Królowej Jadwigi w Pieczyskach

W dniu 26 listopada 2024r. w Szkole Podstawowej im. Królowej Jadwigi w Pieczyskach obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Pluszowego Misia.

 

Z okazji tego święta w naszej szkole odbyła się wyjątkowa uroczystość, która zgromadziła wszystkie grupy przedszkolne oraz uczniów klas I-III. Wydarzenie to miało charakter zarówno edukacyjny, jak i rozrywkowy, a jego celem było promowanie czytelnictwa, integracja dzieci oraz wspólne świętowanie z naszymi ulubionymi pluszowymi bohaterami.
Na uroczystość zaprosiliśmy wyjątkowego gościa – Panią Elżbietę Żłobińską przedstawiciela Biblioteki Pedagogicznej w Wieruszowie, który przybył w towarzystwie „Misia Zbysia”.

Dzieci były zachwycone możliwością poznania sympatycznego misia, który stał się bohaterem dnia. Pani Ela opowiedziała historię pluszowego misia, kiedy został uszyty pierwszy miś, a także zaprezentowała fragment książki pt.: „O Misiu Uszatku”.
Kulminacyjnym punktem programu były występy przygotowane przez dzieci ze wszystkich grup przedszkolnych oraz uczniów klas I-III. W holu szkoły udekorowanym w motywy misiowe rozbrzmiewały piosenki o misiach, inscenizacje oraz recytacje wierszy. Występy były pełne energii, śmiechu i dziecięcej radości. Każda grupa przygotowała coś wyjątkowego.

Dzień Misia był niezwykłym wydarzeniem, które pozostawiło uśmiechy na twarzach dzieci
i nauczycieli. Dzięki zaangażowaniu wszystkich uczestników, a także obecności gościa specjalnego z „Misiem Zbysiem”, udało się stworzyć niezapomnianą atmosferę. Takie chwile pokazują, jak ważne jest wspólne świętowanie, które rozwija wyobraźnię, integruje społeczność i sprawia, że każdy dzień w szkole i przedszkolu jest pełen magii.
Na zakończenie rozdano nagrody w konkursach: „Pluszowy Miś”, „Jesienny widok z okna”, „Ilustracja wybranych utworów Jana Brzechwy”.
Każda grupa przedszkolna i klasa otrzymała również od Pani dyrektor słodkości.

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments