Przyroda w poezji dla dzieci

W Szkole Podstawowej w Łęce Opatowskiej odbył się IV Powiatowy Konkurs Recytatorski. W tym roku pod hasłem „Przyroda w poezji dla dzieci”. Temat wdzięczny i pozornie prosty ujawnił zainteresowanie uczestników, którzy zaskoczyli jurorów i publiczność doborem repertuaru. W wielu przypadkach sięgnięto po poetów i utwory, które rzadko goszczą na konkursach tego typu. Radość i świeżość z recytacji przełożyła się na zainteresowanie publiczności, a jurorom zapewniła ciekawą i trudną pracę. Organizatorkami konkursu były panie Grażyna Kluczyńska i Lidia Jeziorna. Na wszystkich uczestników czekały nagrody książkowe ufundowane przez Wójta Gminy Łęka Opatowska Adama Kopisa. Otwarcia i przywitania szanownych uczestników wraz z opiekunami dokonała dyrektor szkoły Anną Bajor.
W konkursie udział wzięło 23 uczniów klas 1-3 z 11 szkół powiatu kępińskiego. Małych artystów z uwagą słuchała komisja powołana przez organizatora w składzie: Wiesław Walas, Łucja Błażejewska i Zofia Kucharska. Spośród wszystkich uczestników jury wyłoniło zwycięzców:

I miejsce – Marek Spigiel – SP Mikorzyn
II miejsce – Oliwia Laske – SP Laski, Weronika Nasiadek – SP Łęka Opatowska
III miejsce – Zofia Kula – SP Łęka Opatowska, Zuzanna Gierak – SP Krążkowy
Przyznało również wyróżnienia dla: Igi Rogowskiej – SP nr 3 Kępno, Martyny Jerczyńskiej – SP Grębanin, Michaliny Tucholskiej – SP Opatów. Wszyscy recytatorzy otrzymali nagrody książkowe i pamiątkowe dyplomy, które wręczyła sekretarz gminy Małgorzata Gąszczak i dyrektor szkoły Anna Bajor. Zwycięzcom i wyróżnionym serdecznie gratulujemy. Tym, którym się nie powiodło życzymy sukcesów w konkursie przyszłorocznym, a opiekunom dziękujemy    za rzetelne przygotowanie małych artystów. Po występach, podczas obrad jury, goście zostali zaproszeni na słodki poczęstunek ufundowany przez sklepik szkolny oraz obejrzeli występy wokalne uczennic Szkoły Podstawowej w Łęce Opatowskiej – Mai Skąpskiej i Agaty Jerczyńskiej.

Lidia Jeziorna

Ten wpis został opublikowany w kategorii Łęka Opatowska. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments