Staszic podsumowuje praktyki na Malcie

Zasadniczym punktem pobytu uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Stanisława Staszica  na Malcie, było zrealizowanie praktyk zawodowych.

 

 

Uczniowie i uczennice pracowali w maltańskich firmach, gdzie zdobywali praktyczne umiejętności zawodowe.

Uczennice z Technikum Hotelarskiego pracowały w:

Uczennice mogły pracować w hotelach o bardzo wysokich standardach, w międzykulturowym środowisku, obsługując gości z całego świata. Zajmowały się zarówno housekeeping’iem jak i pracowały w sali restauracyjnej. Doświadczenie zdobyte w takich warunkach z pewnością przyda się im w pracy zawodowej w przyszłości.

Uczennice z Technikum Ekonomicznego umiejętności praktyczne zdobywały w organizacjach:

Udział w akcjach tego typu organizacji i sposób pracy to z pewnością doświadczenie, które zaprocentuje w przyszłości. Uczennice poznały nie tylko aspekty praktyczne pracy ekonomisty ale poznały także zasady funkcjonowania organizacji pozarządowych na Malcie. Być może w przyszłości to doświadczenie zaprocentuje na gruncie polskim.

Natomiast uczniowie i uczennica Natalia z Technikum Informatycznego w zakresie zadań informatycznych w przedsiębiorstwach i organizacjach:

Natalia wykonała stronę athletabasketball.com
Dominik z Hubertem między innymi aplikację mojamalta.com
Mateusz i Marcin zajmowali się bieżącymi problemami informatycznymi takimi jak konserwacja sprzętów, aktualizacja oprogramowań.

Wszyscy uczestnicy zdobyli doświadczenie pracy w środowisku wielokulturowym, uczyli się języka angielskiego w praktyce a także doskonalili swoje kompetencje interpersonalne. Czas tych czterotygodniowych praktyk z pewnością zaprocentuje w przyszłości.

Wszyscy pracodawcy bardzo dobrze oceniali pracę uczniów, ich zaangażowanie i otwartości na nowe zadania, czego potwierdzeniem były podziękowania, oceny wyłącznie bardzo dobre i celujące oraz propozycje współpracy w przyszłości.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wieruszów. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments