W środę 2 października 2013r. odbyła się w naszej szkole próbna ewakuacja na wypadek pożaru. Celem próbnej ewakuacji jest przygotowanie do prawidłowej, samodzielnej ewakuacji, prowadzonej przed przybyciem straży pożarnej oraz wskazanie problemów, które mogą zaistnieć w szkole i utrudniać sprawną ewakuację. Obejmuje ona wszystkich uczniów, nauczycieli i pracowników szkoły oraz wszystkie osoby pozostające na terenie budynku w momencie jej ogłoszenia.
Po ogłoszeniu ewakuacji za wyprowadzenie uczniów odpowiadają nauczyciele, którzy prowadzili w tym czasie lekcje. Po opuszczeniu budynku szkolnego cała społeczność udała się w wyznaczone miejsce na boisku trawiastym. Akcja przebiegła w spokoju, sprawnie, bez niepotrzebnej paniki. Uczestnicy stosowali się do poleceń opiekunów.
-
Ostatnie wpisy
Najnowsze komentarze
- Anonim - Wybory burmistrzów i wójtów w powiecie wieruszowskim i kępińskim
- Marzena - Wybory burmistrzów i wójtów w powiecie wieruszowskim i kępińskim
- Szymon - Wybory burmistrzów i wójtów w powiecie wieruszowskim i kępińskim
- niedoszly radny - Wybory burmistrzów i wójtów w powiecie wieruszowskim i kępińskim
- gość - Uroczyste obchody 25 – lecia Powiatu Wieruszowskiego