Technik Hotelarz w Staszicu

3199 (Copy)W Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Stanisława Staszica w Wieruszowie odbył się I Etap IV Regionalnego Konkursu Wiedzy o Hotelarstwie. Organizatorem konkursu jest Zespół Szkół Ekonomiczno-Turystyczno-Hotelarskich im. Władysława Grabskiego w Łodzi.

W Regionalnym Konkursie Wiedzy o Hotelarstwie biorą udział uczniowie zdobywający kwalifikacje w zawodzie technik hotelarstwa- w szkołach z regionu łódzkiego.
Celem konkursu jest m.in. rozwijanie wśród młodzieży pasji zawodowych poprzez kształtowanie umiejętności niezbędnych w hotelu, przestrzeganie zasad fair play we wzajemnej rywalizacji i integrowanie środowiska hotelarskiego.

W eliminacjach szkolnych brali udział uczniowie klas II i III Technikum Hotelarskiego.
Najlepsze wyniki uzyskały w kolejności:
Kinga Siwik – klasa II Technikum Hotelarskiego,
Natalia Dyszlewska – klasa II Technikum Hotelarskiego,
Aleksandra Kopacka – klasa III Technikum Hotelarskiego.
Uczennice pojadą 15 kwietnia 2016 roku do Łodzi, na finał konkursu.
Za organizację etapu szkolnego odpowiadały nauczycielki przedmiotów z zakresu wiedzy hotelarskiej: Monika Hejman i Jadwiga Kołodziej.

Uczeń Technikum Hotelarskiego przygotowywany jest do wykonywania następujących zadań zawodowych:
– organizowania i nadzorowania pracy w ośrodkach noclegowych,
– obsługiwania systemów rezerwacji miejsc noclegowych,
– świadczenia usług zgodnie z wymogami kategoryzacyjnymi obiektów hotelarskich,
– przygotowania strategicznych planów rozwoju dla placówek wypoczynkowych,
– profesjonalnej obsługi gości hotelowych,
– stosowania zasad i instrumentów marketingu w działalności hotelarskiej,
– promowania i sprzedaży usług hotelarskich,
– analizowania wymagań dotyczących zakładów gastronomicznych w obiektach hotelarskich,
– stosowania zasad we współpracy obiektów hotelarskich z biurami podróży, pilotami wycieczek i przewodnikami,
– posługiwania językiem angielskim ukierunkowanym zawodowo.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wieruszów. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments