Konsultacje w sprawie przebiegu S11

Wczoraj (08.04) w Domu Ludowym w Rzetni odbyło się spotkanie dotyczące opracowania projektowego dla drogi ekspresowej S11 na odcinku Ostrów Wielkopolski – Kępno ETAP: Studium Techniczno – Ekonomiczno – Środowiskowe.

Uczestniczyli w nim przedstawiciele Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu oraz przedstawiciele Biura projektowego Trakt sp. z o.o. sp. k. z Katowic

Na spotkaniu została przedstawiona charakterystyka inwestycji w zakresie trzech wariantów przebiegu projektowanej drogi ekspresowej S11 Ostrów Wielkopolski – Kępno:

Początek trasy rozpoczyna się na obecnie realizowanej obwodnicy miejscowości Ostrów Wielkopolski etap II, w rejonie obecnie realizowanego ronda w miejscowości Przygodzice. Koniec projektowanego odcinka stanowi włączenie się do zakończenia obwodnicy miejscowości Kępno poprzez dobudowę drugiej jezdni wraz budową węzła „Baranów”.

Zaprojektowano 3 warianty przebiegu planowanej drogi ekspresowej S11. W każdym wariancie, w zakresie inwestycji, przewiduje się budowę sześciu węzłów: „Przygodzice”, „Antonin”, „Ostrzeszów Północ”, „Kobyla Góra”, „Kępno Północ” oraz „Baranów”, budowę jednej pary MOP-ów oraz budowę Obwodu Utrzymania Drogi (OUD).

Zakres inwestycji obejmuje ponadto:

  1. budowę odcinka drogi ekspresowej S11 o przekroju dwujezdniowym z pasem dzielącym oraz pasami awaryjnymi;
  2. budowę obiektów inżynierskich w ciągu i nad planowaną drogą ekspresową;
  3. budowę systemu odwodnienia pasa drogowego, w tym urządzenia odwadniające korpus drogowy: rowy drogowe, kanalizacja deszczowa, urządzenia podczyszczające, zbiorniki retencyjne, przepusty i inne
  4. przebudowę istniejących dróg oraz budowę dodatkowych jezdni dla obsługi ruchu lokalnego – działki położone w obszarze inwestycji, które mają zapewniony dostęp do dróg publicznych, po wykonaniu inwestycji będą miały zapewniony dojazd do zaprojektowanych lub istniejących dróg publicznych poprzez dodatkowe jezdnie poprowadzone wzdłuż projektowanej drogi ekspresowej;
  5. realizację rozwiązań wynikających z oceny oddziaływania na środowisko w tym: ekrany akustyczne, zieleń ochronna, przejścia dla zwierząt, ogrodzenie ochronne;
  6. budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu a także infrastruktury technicznej związanej z drogami;
  7. budowę Systemu Zarządzania Ruchem kompatybilnego i spójnego z KSZR.

Inwestor oraz Biuro projektowe zapraszają do składania ankiet dotyczących wyboru wariantu projektowanego przebiegu grogi ekspresowej S11. Wypełnione i podpisane Ankiety można złożyć do 22.04.2019 r. wysłać drogą mailową lub tradycyjną na adres:

www.kepno.pl

Ten wpis został opublikowany w kategorii Rzetnia. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments