Wójt Gminy Sokolniki ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy w Sokolnikach ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
98-420 Sokolniki.
Stanowisko ds. gospodarki przestrzennej, ochrony środowiska i rolnictwa Referat Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- Prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji o warunkach zabudowy;
- Prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego;
- Wydawanie zaświadczeń w sprawach przeznaczenia terenów w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego;
- Prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia;
- Kontrola prawidłowości realizacji umowy na transport i zagospodarowanie odpadów; prowadzenie spraw reklamacyjnych, weryfikacja tras i harmonogramu odbioru odpadów;
- Przeprowadzanie kontroli w zakresie przestrzegania przepisów o ochronie środowiska;
- Opiniowanie projektów robót geologicznych na poszukiwanie i rozpoznawanie złoża kruszywa naturalnego;
- Współpraca z Gminną Spółką Wodną;
- Organizowanie opieki nad zabytkami i prowadzenie gminnej ewidencji zabytków;
- Prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych, przydomowych oczyszczalni ścieków i zawartych umów na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości;
- Prowadzenie spraw dotyczących rolnictwa (m.in. nakazywanie posiadaczom gruntu rolnego zniszczenia zasiewów lub nasadzeń o nieodpowiedniej zdrowotności; prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na uprawę maku i konopi)
- Prowadzenie spraw dotyczących łowiectwa;
- Prowadzenie spraw dotyczących leśnictwa;
- Przygotowywanie i przeprowadzanie spisów rolnych.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: budynek Urzędu Gminy w Sokolnikach, ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 1, 98-420 Sokolniki, I piętro. W Urzędzie brak windy.
Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
Wymiar etatu: 1 etat.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
- wykształcenie wyższe; preferowane kierunki studiów: budownictwo, ochrona środowiska, administracja, ekonomia;
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
- nieposzlakowana opinia;
- podstawowa wiedza w zakresie przepisów:
- ustawa Kodeks Postępowania Administracyjnego;
- ustawa prawo ochrony środowiska,
- ustawa o odpadach,
- ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- ustawa o ochronie przyrody,
- ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
- ustawa o samorządzie gminnym,
Wymagania dodatkowe:
- Preferowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Preferowane doświadczenie w pracy w samorządzie;
umiejętności: analityczne, pracy w zespole, wyciągania wniosków, stosowania prawa, sumienność, samodzielność, kreatywność odporność na stres. - W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sokolnikach w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej – opatrzone własnoręcznym podpisem;
- List motywacyjny – opatrzony własnoręcznym podpisem;
- Kwestionariusz osobowy – zgodnie z załączonym wzorem;
- Kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
- Kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectw pracy/referencji/zaświadczeń o zatrudnieniu/innych dokumentów zawierających okres zatrudnienia);
- Kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego);
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych – opatrzone własnoręcznym podpisem;
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – opatrzone własnoręcznym podpisem;
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski, na koszt własny kandydata.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej osobiście w sekretariacie pok. 7 (I piętro Urzędu Gminy) lub za pośrednictwem operatora pocztowego na ww. adres,
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarki przestrzennej, ochrony środowiska i rolnictwa w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 września 2018 roku do godz. 14:00.
O terminie przeprowadzenia następnego etapu naboru (test wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna) kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne (w tym złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia) będą informowani telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu w budynku przy ul. Marsz. Józefa Piłsudskiego 1, parter naprzeciwko Banku Spółdzielczego.
Wójt Gminy Sokolniki
Sylwester Skrzypek