Znowelizowane rozporządzenie regulujące zasady przyznawania tej pomocy właśnie weszło w życie.
Znowelizowane rozporządzenie wprowadza następujące zmiany:
wydłużenie do 30 listopada 2022 r. terminu składania wniosków o pomoc oraz załączników do już złożonych dokumentów;
uznania innych niż kopie faktur dokumentów, na podstawie których wnioskodawca może wykazać sprzedaż produktów rolnych ze swojego gospodarstwa. Mogą to być również umowy sprzedaży, rachunki lub oświadczenia wnioskodawcy o dokonaniu takiej sprzedaży. Oświadczenia wnioskodawcy o sprzedaży produktów rolnych z gospodarstwa po wypełnieniu i podpisaniu przez ubiegającego się o wsparcie, stanowi załącznik do wniosku o pomoc, jako potwierdzenie wartości dokonanej sprzedaży.
Więcej informacji:
Z wyrazami szacunku
Marek Potarzycki
Kierownik
Biuro Powiatowe w Kępnie
Wielkopolski Oddział Regionalny