Pierwsze spotkanie w ramach warsztatów wielkanocnych

W Szkole Podstawowej im. Królowej Jadwigi w Pieczyskach dzieci z oddziałów przedszkolnych w przedświątecznej atmosferze wykonały przepiękne ozdoby wielkanocne, które zdobiły szkołę i przypominały o zbliżających się Świętach Wielkanocnych.

 

 

Był to pierwszy etap przygotowań do zbliżających się świąt. W dniu 25 marca 2024r. rozpoczęły się warsztaty wielkanocne, na które Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi w Pieczyskach zaprosiła dzieci z Mirkowa, Lubczyny, Wyszanowa.

Do wspólnej zabawy wraz z dziećmi z oddziałów przedszkolnych przy SP w Pieczyskach zaprosiła Pani Dyrektor Szkoły Małgorzata Gonera podkreślając ważną rolę integracji dzieci i wspólnej zabawy w rozwoju każdego młodego człowieka.

Cykl spotkań rozpoczął się przedstawieniem teatralnym pt. „Zajączek wielkanocny” w wykonaniu dzieci z oddziału 6-latków, następnie pod opieką nauczycieli uczestnicy zajęć wykonali przepiękne ozdoby wielkanocne. Były to witraże wielkanocne, zajączki, kurczaczki świąteczne.

W programie dzieci mogły spotkać zajączka wielkanocnego oraz zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie w fotobudce wielkanocnej. Na zakończenie pani Dyrektor złożyła życzenia świąteczne oraz nagrodziła wszystkich uczestników zarówno dzieci, rodziców jak i opiekunów słodkimi upominkami.

Uczestnicy warsztatów włączyli się również w akcje charytatywną „Skarpety podaruj uśmiech wyczaruj”, która organizowana jest w szkole przekazując dla dzieci i młodzieży z Kamerunu skarpety. W ramach akcji zarówno mieszkańcy jak i dzieci przekazały nowe, kolorowe skarpety dla dzieci i młodzieży z odległego kraju, które na pewno wywołają uśmiech na twarzy wszystkich obdarowanych.

Dyrekcja szkoły oraz nauczyciele składają serdeczne podziękowania wszystkim, którzy brali udział w warsztatach oraz włączyli się w ich organizację.

Na następne spotkanie zapraszamy do biblioteki w Kuźnicy Skakawskiej w dniu 26 marca 2024r na godzinę 17.30.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments